Keski-Uudenmaan Muistiyhdistys

Tämä päivä, kaikki tässä
Yksi vaiheeni elämässä
Kappaleen matkaa teemme yhdessä
Ilo, tyytyväisyys ja turva tuntuu sydämessä.

- Kati Molin -

Keski-Uudenmaan Muistiyhdistys ry on perustettu 1992 Toimialueena on Järvenpää, Kerava, Nurmijärvi ja Tuusula.

Yhdistyksen lähtökohtana on olla mukana turvaamassa muistisairautta sairastaville ihmisille mielekästä ja osallistuvaa elämää sekä olla apuna ja tukena heidän omaistensa ja läheistensä hoivatyössä.

Keski-Uudenmaan Muistiyhdistys toimii yhteistyössä kuntien kanssa muistisairaiden kotihoidon, laitoshoidon sekä muistisairasta läheistään kotona hoitavien omaishoitajien tukimuotojen kehittämisessä.

Yhdistys on avoin kaikille. Jäsenmaksu vuonna 2021 on 15 € henkilöjäseneltä ja 30 € yhteisö- ja kannattajajäseniltä.
Jäsenmaksuun sisältyy mm.valtakunnallinen neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Muisti-lehti.
Jäseneksi voi liittyä tästä, jäsenliittymisesitteellä tai ottamalla yhteyttä puheenjohtajaan.

Keski-Uudenmaan Muistiyhdistyksen tietosuojaselosteen löydät täältä.

Musiikkituokio 17.3. klo 18.00 Myllytien toimintakeskus, ruokasali, Myllytie 11, Järvenpää. Kaikille jäsenille ja läheisille tarkoitetussa musiikkituokiossa Haarajoen Kyläkuoro esittää perinteisiä kansanlauluja sekä muuta muistorikkaita lauluja ja yhteislauluja. Ennen konserttia kahvitarjoilu klo 17.30. Vapaa pääsy! Ilmoittautumiset 14.3. mennessä Maire Virkki p.0500 451199 tai maire.virkki@elisanet.fi

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 17.3. klo 19.00 Musiikkituokion jälkeen. Myllytien toimintakeskus, ruokasali, Myllytie 11, Järvenpää. Lisätiedot puheenjohtaja Mauno Lehtinen p. 050 596 5006 tai mauno1.lehtinen@gmail.com

Ensitietoluento muistisairauksista 30.3. klo 18.00 Myllytien toimintakeskus, ruokasali, Myllytie 11, Järvenpää. Geriatrian erikoislääkäri Marja Manninen-Ollberg alsutaa muistisairauksista, niiden hoidosta ja ehkäisystä. Tilaisuudessa myös mukana Uudenmaan Muistiluotsi. Tilaisuuden järjestää Keski-Uudenman Muistiyhdistys. Vapaa pääsy! Lisätiedot puheenjohtaja Mauno Lehtinen p. 050 596 5006 tai mauno1.lehtinen@gmail.com

Kevätpäivätapahtuma lomakoti Kotorannassa la 21.5. klo 12-17, Kotorannantie 74, Kiljava. Ruokailu (kalakeitto ja kaakkukahvit), arpajaiset, sauna lämpenee sekä mukavaa yhdessäoloa! Tervetuloa! Ilmoittautumiset 9.5. mennessä Maire Virkki p. 0500 451199 tai maire.virkki@elisanet.fi